Tradgedi!

                              


Det är en tradgedi

När verkligheten träder in

En tragedi

 

Min själ mitt sinne är fyllt av dej

Slutar aldrig älska dej

En röst skriker mitt namn

De är du som  når mej

Med telepati

Du skriker mitt namn

 

Det är en tradgedi

När verkligheten träder in

En tragedi

 

Jag förtvivlar

För mitt liv går ut på att komma över dej

Jag misslyckas

Om och om igen

 

Det är ditt liv

En tradgedi

När verkligheten träder in

en tragedi

 

Du vet jag vet

Det är en tragedi

Ditt liv

Destruktivt

 

Men jag är optimist obotlig

Och vet det finns ett val till förändring

Va som än hänt i ditt liv

Är du värld

Det bästa

 

           

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback